субота, 5 листопада 2016 р.

Педагогічний портрет автора



Педагогічний портрет вчителя початкових класів
Гайдаш Валентини Миколаївни

Освіта – вища (Донецький державний університет спеціальність: викладач укр. мови та літератури, Красноармійське педагогічне училище,спеціалність: учитель початкових класів)
Посада- учитель початкових класів.
Педагогічний стаж- 43 роки.
Категорія – вища, звання – учитель-методист.
Педагогічне кредо. Любити кожного учня таким, яким він є:талановитим чи не дуже, веселим чи сумним, спокійним чи непосидючим… Спілкуватися з ним, навчати й радіти, бо учень- це свято, яке триває доти, доки ти разом із ним.

Я знаю: учителями не стають, ними народжуються. Хоча, звичайно, учитель – це не тільки Божий дар, а й дуже відповідальна та наполеглива праця і серце, віддане дітям. З перших днів педагогічної діяльності серцем відчула, що моє покликання – вчити дітей  жити, любити свою землю,  плекати в душі добро й людяність.. Хіба могла я обрати іншу професію? Щоденне спілкування з дітьми дає мені силу, радість життя, надію , задоволення. Часто почуваюся щасливою. Коли в дитини загоряються цікавістю оченята, коли я бачу, що в дитячій голівці народжується ідея, коли дитя з радістю поспішає вранці до школи, - я щаслива. Увесь час пам’ятаю, що повинна бути для учнів зразком у всьому. І тому оволоділа комп’ютером, тому постійно тримаю руку на пульсі сучасності. Звичайно, це нелегко.

Запалити в дитині вогник цікавості, роздмухати багаття жаги до знань – найголовніша місія вчителя. Та все більше я переконуюся, що не знання мають бути на першому місці. Від учителя дітям треба любові. Так, саме любові, яка дає відчуття спокою і захищеності, віри у власні сили і бажання йти вперед, любові, яка окрилює і надихає.
     Я люблю своїх дітей – незалежно від того, як вони вчаться. Намагаюсь прищепити їм паростки свого оптимізму, позитивного ставлення до життя, упевненості в тому, що кожна людина унікальна, талановита і може досягти усього, чого забажає, потрібно лише йти до мети.
Моя педагогічна філософія
- навчати, розвивати і виховувати одночасно;
- максимально враховувати індивідуальні осбливості учнів:
- будувати роботу на позитивних емоціях вчителя і учня;
- розвивати творчі здібності дітей;
- формувати свідому активну особистість та громадянина.

Немає коментарів:

Дописати коментар