Педагогічний портрет вчителя
початкових класів
Гайдаш Валентини Миколаївни
Освіта – вища (Донецький державний
університет спеціальність: викладач укр. мови та літератури, Красноармійське
педагогічне училище,спеціалність: учитель початкових класів)
Посада- учитель початкових класів.
Педагогічний стаж- 43 роки.
Категорія – вища, звання –
учитель-методист.
Педагогічне кредо. Любити кожного учня таким, яким він є:талановитим чи не дуже, веселим
чи сумним, спокійним чи непосидючим… Спілкуватися з ним, навчати й радіти, бо
учень- це свято, яке триває доти, доки ти разом із ним.
Я знаю: учителями не стають, ними
народжуються. Хоча, звичайно, учитель – це не тільки Божий дар, а й дуже
відповідальна та наполеглива праця і серце, віддане дітям. З перших днів педагогічної
діяльності серцем відчула, що моє покликання – вчити дітей жити, любити свою землю, плекати в душі добро й людяність.. Хіба могла
я обрати іншу професію? Щоденне спілкування з дітьми дає мені силу, радість
життя, надію , задоволення. Часто почуваюся щасливою. Коли в дитини загоряються
цікавістю оченята, коли я бачу, що в дитячій голівці народжується ідея, коли
дитя з радістю поспішає вранці до школи, - я щаслива. Увесь час пам’ятаю, що
повинна бути для учнів зразком у всьому. І тому оволоділа комп’ютером, тому
постійно тримаю руку на пульсі сучасності. Звичайно, це нелегко.
Запалити
в дитині вогник цікавості, роздмухати багаття жаги до знань – найголовніша
місія вчителя. Та все більше я переконуюся, що не знання мають бути на першому
місці. Від учителя дітям треба любові. Так, саме любові, яка дає відчуття
спокою і захищеності, віри у власні сили і бажання йти вперед, любові, яка
окрилює і надихає.
Я
люблю своїх дітей – незалежно від того, як вони вчаться. Намагаюсь прищепити їм
паростки свого оптимізму, позитивного ставлення до життя, упевненості в тому,
що кожна людина унікальна, талановита і може досягти усього, чого забажає,
потрібно лише йти до мети.
Моя педагогічна філософія
-
навчати, розвивати і виховувати одночасно;
-
максимально враховувати індивідуальні осбливості учнів:
-
будувати роботу на позитивних емоціях вчителя і учня;
-
розвивати творчі здібності дітей;
-
формувати свідому активну особистість та громадянина.
Немає коментарів:
Дописати коментар